Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen over Trainin (Reserveren)
Dit klopt, Trainin is geen app, maar komt als hyperlink op je telefoon.
Bij IOS werkt dat als volgt:
- Klik op de link in uw mail
- Log in met de gegevens uit uw mail
- U ziet een pop-up met de vraag de app te installeren
- Bevestig “app installeren”
- Er wordt nu een hyperlink geïnstalleerd tussen uw apps op uw telefoon
Bij Android werkt dat als volgt:
- Klik op link in de mail
- Log in met de gegevens uit uw mail
- Klik rechtsboven op de 3 puntjes
- Kies “app installeren”
- Bevestig “app installeren”
- Er wordt nu een hyperlink geïnstalleerd tussen uw apps op uw telefoon
Dat klopt, u kunt uw profielfoto slechts eenmaal uploaden en hierna niet meer wijzigen. Mocht u uw profielfoto willen wijzigen dan kunt u contact opnemen met ons opnemen via: info@rijnmondfit.nl
Wanneer u uw wachtwoord vergeten of kwijt bent kunt u het wachtwoord zelf resetten. Via de deze link kunt u uw wachtwoord resetten.
Veelgestelde vragen over Rijnmondfit
Natuurlijk kan je gewoon beginnen met sporten. De meeste apparaten zijn zo makkelijk mogelijk gemaakt en wijzen zichzelf eventueel kan je ook de instructie op het apparaat lezen. Sommige apparaten hebben ook een QR-code. Wanneer je deze scant ontvang je extra uitleg.
Heb je liever meer uitleg nodig, dan mag je altijd een vraag stellen aan een fysiotherapeut van Fysiotherapie Rijnmond. Zij zijn vaak overdag aanwezig in de zaal. Een andere mogelijkheid is om een instructieles in onze shop te kopen. Tijdens deze les loopt een fysiotherapeut alle apparaten met je door en kan je daarna beginnen met trainen!
Het niet werken van je tag kan verschillende redenen hebben.
- Het tijdstip is gereserveerd voor medisch fitness, de medisch fitnesstijden check je hier.
- Uw abonnement is niet actief.
Wij vinden het belangrijk dat iedereen op een fijne manier kan sporten in onze fitness. Door een maximum aantal leden te hanteren in onze fitness blijft het altijd rustig en kan iedereen fijn sporten.